Wednesday, December 2, 2009

The Biggest Loser!

Maybe ramai yang minat realiti show macam American Idol, American Next Top Model, Fear Factor dan Project Runway. Pia pown one of them yg minat show sedemikian rupa. Sangat minat. Tapi, sekarang pia ade reality show yang terbaru yang sangat pia gemari.. THE BIGGEST LOSER ASIA. I'm addicted to that show. Really! Pemangkin untuk pia berubah menjadi lebih sihat dan kurus. hehehe. Punya lah ramai yg pergi audition tapi hanya beberapa yang dipilih untuk mendapat khidmat percuma menurunkan berat badan. Mereka yang dapat sangat beruntung kan? Ratarata peserta yang dipilih mempunyai berat lebih daripada 100 kg. Sangat berat oke. Tapi azm setiap peserta sangat tinggi untuk merubah diri mereka..

Tapi, sayangnya ada sorang peserta dari Filipino ni pada minggu pertama dah nak tarik diri dari kumpulan merah. Ohya, dalam show tu dorg terbahagi kpd dua kumpulan, RED and BLUE. So, peserta dr filipino itu menarik diri dari rancangan yang mewakili pasukan merah. Such a big looser. He is a looser. Bagi pia dia tak berperang lagi dah nak mengalah. Walhal, beriburibu peserta dari seluruh Asia berebut nak masuk, tapi dia nak mengalah macam tu. Hmm. tapi, mungkin dia tak boleh nk berjauhan dgn family kowt.

Pia berharap, peserta yang lain harus kuat semangat nak melawan diri mereka sendiri. Membakar lemaklemak yang ada. Oke. Chayoo. (:

No comments:

Post a Comment