Sunday, October 24, 2010

HeeHoo!

my feature boyfriend. pertama dari kiri. ngeh.ngeh. (TOP CHEF SEASON 2)

next next and next season pia pulak ade dalam gambar ni. hihi (AMAZING RACE ASIA 3)

Hip. Hip. Hooray! hahah. ini lah jadinya bila berminggu minggu tak menonton televisyen. Study week selama seminggu pia sangat terisi. Yup! terisi dengan menonton rancangan menarik di kaca TV. seminggu juga remote control kat tangan pia siang dan malam. Bahaha. Start pukul 6 petang hingga lewat malam. TV, TV, dan TV! orang lain study, pia melayan tv.

Ok peeps! itu bukan main point yang pia nak cerita. ni haa.
Nak bagitau, AXN, HBO, STARMOVIE dan DIVA channel mmg tidak menghampakan. OHYEAH! AXN merupakan channel kegemaran saya. Memang tidak menghampakan bila tgk himpunan CSI NY dan CSI Miami. walaupun org kata series CSI dah tak brp nak best, dah lapuk, tapi bg pia, yang tradisi itu lebih berharga dari yang terbaru. Lepas puas perah otak nak tau sape pembunuh layann pulak cite TOP CHEF Season 2 kat channel Diva. OK, peeps. saya jatuh cinta dengan chef Sam. oh nooo. dia sangat coolio okay. haaa. kacak bergaya. Pandai masak. Mak! Nak husband pandai masak dan cool macam dia please? hihi. Pia dah start mengarut.

Pastu, hari khamis pukul 9 malam layan Amazing Race Asia 3. SUPERB! pia memang tak miss cerita ni dari season 1st. team malaysia memang tak menghampakan. sentiasa berada di antara top 5. oklaah kan? last episode Pia nonton dorg dpt no 1 kott. Bravo! Lepas je tgk cite ni, terus ckp kat mak dan abah,

"akak rasa next season nak masuk lah Amazing Race Asia. nak ajak abang jadi partner. ok tak?" hehe. mak ngan abah senyum je. dorg ckp,

"panjat bukit belakang uma pun tak lalu, ni kann nak main bungee jumping."

hehe. tibatiba rasa pedas tergigit jari. bukan saya malas, cuma takde masa. hihi. tapi, pia mmg teringin nak join reality tv ni. cool doe! hey, saya serious ni. saya mmg nak join this coolio reality tv. ada sesiapa nak jadikan pia partner die? do texting me yah! jangan ketawa. saya serius. :/ bahaha!

Phew! -.-'

sekarang saya di rumah sewa yang hanya ada televisyen yg mempunyai siaran 1,2,3,7,8 dan 9. huhu. berbekalkan siaran ini, saya hanya mampu melayan cerita ASMARA dan CHINTA. orang lain dok pikir pasal study dan final exam. Pia sibuk cerita pasal rancangan di televisyen kannn? haha. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Sekarang pia kena back to basic. buka buku, faham, hafal, ingat. Pergi ambil exam, fikir dan jawab soalan.
Haaa. 9 nov ni baru boleh layann TV balik. -.-

moral of the story- reality show skrg best best kann? boleh buat org dok melekat depan TV. haih. :D

No comments:

Post a Comment