Tuesday, July 12, 2011

Nak dengar satu cerita tak?

Ceritanyaaaa:

Lappy saya rosak, kena hujan sebab adik lupa nak tutup tingkap. Laptop basah lenjun kena air hujan.
Saya kena pinjam lappy along atau kakcik untuk online. Susah nak berblogging. CLICHE! haha
Tengah bercuti semester 4 bulan. Tapi tak pergi vacation pun.
Part timer barista kat Starbucks. Best! Semua partners gilagila.
Celebrate birthday emak, makan besar. Haha.
Kami sambut Parent's Day kat rumah. Saya masak Macaroni Cheese. (Tak jadi pun).
Kawan baik saya dah bertunang! Whoaaaaaaa. Tahniah sygg. :*

Itu je cerita saya. Haha. Terima kasih membaca. :)

Us. LOVE.
Emak and Abah.

Syuhada Johari. :)


1 comment:

  1. alamak ! SWEET NYA! thank you very much sayang! i love you, ALWAYS. muahhhxxx! ehhh ada pic ayat ehee :*

    ReplyDelete