Thursday, September 10, 2009

them.

my good adviser. Dia sangat lemah lembut dan sabar melayan karenah pia yg macam2.
Along cayunk.

my good consultant. Dia sangat benci pada kekusutan dan mengajar pia menjadi kuat menghadapi masalah yg macam2.
Angah yg manis.



my good listener. my good tutor. juga pemegang rahsia terbaik pia. orang yg akan pia rujuk dlm hal2 berkatian dgn perasaan. hehe.
kak cik busyuk. :)


my good guitarist. hehe.orang yg pia cari untuk melepaskan tension. ber'unplug' bersama2.
the only one. Abang.



my heart. my soul.dia yang menceriakan hidup pia.sumpah pia sayang ini budak.sangat manja.pelengkap hidup pia.
adiq cayunk.



tanpa mereka-mereka ini, hidup pia tak indah.tak sempurna.tak berwarna.
mereka-mereka ini adalah antara orang-orang yang akan setia bersama pia.
takkan berdalih.takkan berpaling. dan takkan menikam belakang pia.susah senang.mereka akan sentiasa bersama pia.
PIA SANGAT MENCINTAI MEREKA-MEREKA INI.
<3

1 comment:

  1. Salam. Pya,
    kau untung ada adik beradik yg boleh mendengar isi hati kau...
    dengar masalah kau dan beri respon yg baik..
    ada kakak, adik yg memahami kau....
    aku happy tgk kau happy, especially with family...
    plus dgn family kau yg btul2 memahami kau..
    You're lucky pya! sgt2 lucky..
    Aku tada kakak kandung, abg kandung,adik yg boleh memahami aku..
    termasuklah parents aku...
    sebab tu aku suka cari kawan aku, untuk bersama dengan aku...
    kau paham kan? skg, aku kerap nges pk pasal family aku...
    dorang tak pernah faham aku.. ayah aku skg dah tak suka pandang muka aku. aku tak tahu kenapa....
    aku dari dulu lagi tada tmpt nak ngadu..
    dorg mmg terbaik dalam hidup aku, tapi terbaik sebagai org yg aku hargai..
    aku dah mula dekati mereka, tapi mereka tak nampak?? apa harus aku buat skg pya???
    aku minta maaf jika selama ini aku menyusahkan kau.. kau baik sgt2 pya...
    itu yg aku nak anggap kau mcm idol aku...
    kau beruntung pya ada mereka ni, yg btol2 memahami kau..
    aku...? tada pun... harap pada kawan2... :'(
    Hope kau terus bahagia pya.. Aku syg kau..
    Hargai dgn persahabatan kita...
    maafkan aku dengan perbuatan aku selama ini..
    no one can replace you...
    Thanks for everything..
    Cemburu dengan keluarga kau... :(

    ReplyDelete