Monday, December 14, 2009

Jatuh Bangun.

Result untuk semester lima 09 yang baru pia perolehi sangat mengejutkan dan sangat menyakitkan. Pia drop gilagila utk semester lepas. Di mana pia telah target tinggi untuk meningkatkan pointer kecundang akhirnya. Tak tahu mana silapnya, tapi apa yang pia tahu, mungkin pia tak jaga hubungan pia dengan Tuhan yang Esa itu. Sebabsebab lain? Ntahla. Banyak hati pia telah hampakan terutama Mak Abah yang mengharap yang terbaik dari pia. Kepada kawankawan yang telah mendapat result yang bagusbagus, Tahniah daripada Pia. Anda mendapat apa yang anda usahakan.

Pia sangat kecewa dengan apa yang pia perolehi. Namun, katakata mak sentiasa pia pegang. Bukan rezeki pia lagi. Mungkin pia kalah kali ni, tapi esok lusa siapa tahu Tuhan bagi kemenangan yang berganda. Pia harap ape yang diperkatakan oleh emak menjadi nyata mudahmudahan. Sungguh! Pia sangat kecewa dengan keputusan peperiksaan pia. Ikutkan hati mahu saja pia tinggalkan semua yang telah pia pelajari hampir tiga tahun. Namun, itu bukan jalan penyelesaian. Pia akan cuba sehabis baik untuk semester depan. InsyaAllah... Alhamdulillah semua paper pia clean. Tiada apa subjek perlu 'diulangi'. Cuma apa yang pia sasar kan tidak tercapai malahan ia kecundang jauh dari sepatutnya. Kepada semua pembaca, doakan pia berjaya yah. Dan kepada sesiapa yang banyak pia lukakan hatinya, kemaafan pia minta. Kepada mak abah, terimakasih atas doadoa yg tidak putus. Along, angah, kakcik. Korang lah kekuatan pia. Tidak lupa The Girls, Ena, Fany dan Wany. Thanks sbb buat aku gelak. (DAH MACAM UCAPAN RAYA PULAK. HEHE.)

to all DMC 5B 09, Congratulations! :D

3 comments:

  1. THE GIRL = hahah jgn deok gelak sgt haih....
    nti setan suka.....hahahahha ape2 pun... kami sentiasa berada untuk kawan2....kami sayang kawan2....huhu n 1 more ti8..jgn cepat putus asa.. nonono... harus kental berdiri..yeah,,, o yeah.... peace no war...

    ReplyDelete
  2. Thanks.. Fany, hang ke tu?
    Hehehe.
    Neena!!!Kangen... hehehehe.
    Thanks makcik. <3

    ReplyDelete